Ana Sayfaya Git

Sipariş Asistan

Sucumatik Programı

Teknik Servis Programı

Süpermarket Telefonla Sipariş Programı

Radyo Dinleme Programı

Ücretsiz radyo İstek Paneli
Komik Sesler - Şener Şen
Şener Şen

Çok zalimsin şakir abi, yuvalarını söndürdün /ewet, yuvasını söndürdüm, ciğerini söktüm

Çıkıcam, çıkıcam, ooohh çıkıcam /çıkmıycaksın dışarı, çıkmıycaksın

Bu mu prens? /meraba şakir abi /muavin niyazi /bak nasıl seni tanıdı /demek kardeşimle sen hee, ırz düşmanı

Abii, kumandan, dayı/ kim bu herif benim yeğenime sarılmış hee? Yeğenime dokunanın elini kırarım ben

Sus, seni hiç sevmiyorum, babanı da sevmezdim zaten

Evet, evet, tabii, damat, rahat!

Ne bağırıp duruyosun lan, sütoğlan

Küçüklüğünü bilirim senin, sümüklünün tekiydin, babanı da sevmezdim zaten

Çok şanslısın ama gene de benimle başa çıkamazsın

Melek inanma bööle şeylere, in cin peri , masal masal

Ömrüm denizlerde geçti, bu merete de o yüzden alıştım, muehehehe

Denizciler biraz çapkın olurlar, ama ben onlardan diilim

Senin babanı ben bilirim ben, hiç sevmezdim, seni de sevmem zaten

Efenim, biz denizciler biraz içeriz de...

Bu ne laubalilik heee, hülleci, çık dışarı

Terbiyesiz herif!

Beni de kibar yapacen namıssiz

Allah belayızı versin

Ulaa kroo, atımı hazırlayın

Yani ben şimdi girip sıçacam, soora sen girip benim pokumun üstüne sıçarsan öölemi

Kim sıçacak içine

Lo git de belani bul hadi

Ula kapımda beslediim yetmiymi, bi de karıyi koynunuza ben mi sokiim itoğlu

Kovuldun ula, siktir git

Ula şurda yüzkırkbir yüzkırkiki başsınız

De git lon, alıklaşma hadi

Ulan benimle eğleniymisin

Ulaa ağa pokunun üstüne pohk olur mu laaaa

Kabız eşşek gibi ne kıvraniysın bişii mi istiysın

Kovmirem ulan itoğluit

Hı,hı,hı,hı

Nedir lan bu telaşın, soluun kıçından çıkiy

Derdin ne namıssiz

Vallaaa sataram köyü haaa

Ula ödeyemezsen karini alırım vermem haa, Hı,Hı,Hı

Bu nedir loo, neye yarııy ki

Puştoğulları

Ne diyosun lan it

Çıkamzsın ulan, wallai seni parçalar, ortandan ikiye ayırırım

Ne diyossun lan sen?

Buralarda görrürrsem ayağını kırrarrım ulan, hayatın söner, tamam mı?

Ayıp eden sensin laen

Ulan gelirsen hayatını söndürrürrüm lan senin

Dokunma lan

Anne, bu kız dışarı çıkarsa.. O kadar

Benim erkek eli deymemiş kızkardeşime el sürdün, seni görrürrsem yakarım ulan

Nerde lan rakım?

Araba olsa bari boşa çiziyoruz, ne lan bu ford, biz renocuyuz olm, bu ne?

Alçak şahsiyetsiz

Konuşma lan zibidi

Hasstir lan, konuşma

Ulan abbasın minibüsü, way ulan way, kaptı lan ördeği

Anam müneccimmiyim ben, ne biliim be?

Sana erkek yok lan, çık dışarı, çık

Nooluyor lan burda

Allahın fordçusu

Niye öptün lan beni? Su getirin yüzümü yıkıycam

Bu hatta ikimizden birisi fazla

Vay zibidi vay, benim olduğum yerde sen çay ısmarlayamazsın laen

Yok mu bu mahallenin namusu? Ne işi var bu kızın bekar minibüsünde?

Sana buralarda gözükme demedim mi lan?

Müslüman mahallesi diil mi lan burası, hee?

Gel lan erkeksen

Allaaa, allaaa, huoop, allaaaa

Ağzından en ufak bi laf kaçarsa o dilini çeker, koparır, gene sana yediririm, tamam mı?

Senin neyini kıskaniim lan , ufak deve

Dur be kadın, dur be kadın yaa

Way pezevenk

Ulan sen benim gibi bi canavarın kardeşine nasıl sulanırsın ulaan

Kes lan yıkama yağlamayı damat geldi

Yaktın beni lan, ulan çiçek abbaas

Ne bakıyosunuz lan

Durum kaç kaç / ulan şapkamın üstüne oturdun eşşekoğlueşşek / bi yere mi gidecektin ağam / ula senin / kovirmisen ağam /

Ula ne yaziysın oraya hırbo / faşo ağa / faşo ne demek loo / şey, bööle puşt gibin ibne gibin bişii

O ne, ula dur, napirsın laa, dellendin mi hayvanoğluhayvan / bu suyun esansı eskik ağam, itibarına gölge düşiy / ula puştoğlu seni / kovdunmu ağam / kovmirım ulan kovmirım, durzi kovmirım

Vallaa senin gibi ağa dünyada yoktur / ben senin ananı ...

Hülleci olacaksın/ iyi olıyım peki, hülleci ne?/ şimdi seni evlendiricez/ saol kumandan baba

Vaeeiiyyy / öpem agam

Bu sütoğlanı hiç sevmiyorum/ ben de sevmiyorum/ babasını da sevmezdim/ babamı karıştırma/ bu ne laubalilik? Hülleci

Baban benim/ sahi mi?/ hıı/ yok canıım/ hııhıı/ allaalla/ hıııı

Seni hiç unutmıycam şaban/ sağolun kumandanım/ gözümü semden ayırmıycam şaban/ sağol/ seni unutabilirmiyim şaban? Hiç aklımdan çıkmıycaksın şaban

Düşündüm, bir gemicinin yeri gemisidir/ aferin ramazan, bir denizcinin yeri gemisidir

Şaban/ hayır ramazan/ kimi kandırıyorsun sen?/ vallahi ramazan kumandanım/ tabii ramazan, senin adını unuturmuyum hiç? Ramazan, seni hiç unutmıycam emirerim ramazan

Emirerim Ramazan/ kumandanım Hüsamettin

Şu anda karşında kumandanın diil baban var/ babam mı geldi? Babaa, babacıım

Tamam hayvanoğluhayvandır /ulan bağırma /itin tekidir ama olsun

Çaylar benden /tamam, benden / hayır benden /hoop çaylar benden

Boswer hadi gidek /hadi laen

Di mi, konuşsana lan /karar ver konuşiim mi, konişmiim mi /konuşma laen, konuşma lean

Ağzıma sen sıçtın inek / ewet, ben

Ben adamım, sen nesin haywan /çık ulan hanemden dışarı, seni polise verrirrim heea

 Kategorileri
ÜNLÜLER
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
FİLMLER
     
     
ŞAKALAR
     
KOMIK
     
GPS,GPRS,Telekom, Mobile Phone, Satellite, Cep Telefonu, Nokia, Samsung, Siemens
Beğendiğiniz komik sesleri bizimle paylaşın, yayınlayalım.
Eposta için : webmaster@lazland.com