Ana Sayfaya Git

Sipariş Asistan

Sucumatik Programı

Teknik Servis Programı

Süpermarket Telefonla Sipariş Programı

Radyo Dinleme Programı

Ücretsiz radyo İstek Paneli


aleyna - Bayan(18) - istanbul [ 28.02.2008 13:42:18]
yaa neden insanlar hapşırır
beyaz melek - Bayan(18) - istanbul [ 25.02.2008 16:11:37]
insanlar ömrunun 3te 2sini neden uyuyarak geçirir?

kar tanesi - Bayan(29) - ankara [ 25.02.2008 12:10:53]
neden dolmuşta öndeki oturana bir kişilik ücret uzatıldığında dönüp bide kaç kişi die sorarlar,herkes benden dememizimi bekliolar aceppp??????
lazzo - Erkek(26) - rize [ 24.02.2008 13:16:09]
YILLARDIR EDEBİYATÇILAR SÖYLER DURUR ALPER TUNGA ÖLDİMİ DİYE NE OLDU BU ADAMA ÖLDÜMÜ KALDIMI HALEN BİLEN YOK SİZDEN GÖREN VARSA BU ELEMANI BELEDİYEYE BAŞVURSUN İNSANİYETLİK NAMINA
eddy - Erkek(20) - tekirdağ [ 24.02.2008 04:09:55]
neden erkekler keşke kız olsaydım kızlarda keşke erkek olsaydım der ben memnunum cinsiyetimden kardeşim aaa...:D:D:D
eddy - Erkek(20) - tekirdağ [ 24.02.2008 04:04:03]
neden insanlar gözleri açık uyumaz eğer uyuyan varsa neden gözleri açık uyur yoksa o insan değilmidir ya da gözleri kapalı olanlar mı insan değildir böyle bi soruyu nası buldumu düşünürken kendiminde bir insan olup olmadığını düşünmüyo değilim:D
batak28 - Erkek(17) [ 22.02.2008 18:07:35]
piştiyi yada batağı kısaca kumar kağutlarını kim buldu sinek 3 karo 5 li filan :))) nerden aklına gelmis...
kerem - Erkek(16) - istanbul [ 22.02.2008 18:05:10]
yapıştırıcı çok iyi yapıştırdığı halde neden içine yapışmaz

kar tanesi - Bayan(29) - ankara [ 22.02.2008 17:29:24]
neden kar taneleri gökyüzünde birleşmio nassı oluo yani
girl_girl - Bayan(22) - İstanbul [ 19.02.2008 09:29:00]
erkekler hoşlandığı kıza neden açılmaz da senelerce bekler??
einsten - Erkek(17) - izmir [ 17.02.2008 15:26:10]
herhangi bi yerden kazmaya baslasam dunyanın diger tarafından kafa üstü mü cıkarım
sorunlu - Erkek(13) - izmit [ 17.02.2008 01:47:22]
bıyıklı erkeklerin bıyıklarında bit olurmu ? hani kızların saçlarında bit olduğu gibi :)
prenses - Bayan(20) - mardin [ 11.02.2008 23:51:17]
erkeklerin kızları kandırdıklarını söylüyolar
peki kızlar buna rağmen niye hala vazgeçemiyorlar

benim - Erkek(20) - tokat [ 08.02.2008 17:06:09]
İNGİLİZCEYİ KİM BULDU???????????

YORUM: içimden bir ses sorunun cevabı sanki sorunun içinde gizli gibi diyor ama emin değilim çok zor bir soru sordun.

cengiz - Erkek(17) [ 07.02.2008 05:31:52]
oldukten sorna napicaz..? yan gelip yaticazmi ? hadi kiyamet koptu ondan snra dunya nolcak.. kisaca oldukten snra olum olmicakyaa nereye kadar gidicek ole :) anlata bildimmi blmyoom :D
- Erkek(18) - KOCAELİ [ 06.02.2008 17:45:42]
geometrik şekilleri kim buldu. Geometrik sekilleri mısırlılar buldu ekin alanlarını belirlemek için

YORUM: Bizim hoca bulmuş olabilir. Çünkü ne kadar anlatsada Ondan başkası anlamıyor.

inazli - Bayan(17) - trabzon [ 06.02.2008 10:38:18]
neden hem iki kere iki 4 hemde iki iki daha 4 dört rakamı topillimi?bide neden cumartesi ve pazartesinin kendi isimleri yok onlar gün değil mi?bide bide seda sayan nie habire evlenio???
cem - Erkek(30) - sakarya [ 05.02.2008 19:55:15]
gezegenler uzayda nasıl düşmede duruyorlar.
YORUM: Uzayda yerçekmiyeni kuvveti var.
beyinsiz - Erkek(27) - istanbul [ 05.02.2008 16:59:40]
bu sayfaya yazı yazanlar hepsi benim gibi mi?

YORUM: Sen nası bişiysin bakim?

kadir - Erkek(9) - KAYSERİ [ 05.02.2008 10:52:38]
annelerimiz babalarımız durduk yere niye kalçamıza vurur
eylem - Bayan(14) - bursa [ 04.02.2008 22:16:53]
neden oks sbs öss var ya direk girelim liseye üniversiteye?

YORUM: Bi dönem öyleydi zaten sonra Ajdar da makine mühendisi oldu. Tövbe de.:)

Antiochas - Erkek(21) - Hatay [ 04.02.2008 00:16:39]
Neden denizler mavidir? diye sormuş biri;
Denizler mavidir çünkü; ışık tayfında, mavi rengi en kırılgan olanıdır ve de bu da suya giren ışığın, kırıldığında; suyun mavi rengini almasına sebep olur.
zekaküpü - Bayan(12) - istanbul [ 03.02.2008 11:14:41]
insanlara ne için insan denmiş de hayvan denmemiş???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
zekaküpü - Bayan(12) - istanbul [ 03.02.2008 11:13:28]
insanlara ne için insan denmiş de hayvan denmemiş???

YORUM: E o zaman hayvana da insan demek zorunda kalırdık bişey farketmemiş olurdu.. allahım benimde kafamı karıştırdın.

semra - Bayan(17) - rize [ 02.02.2008 16:35:52]
neden herkes ağrı dağın eteğinde uçan güvercin olmak isterr...
kasap sude - Bayan(17) - siirt [ 01.02.2008 15:37:23]
bişey daha sormak istiyorum.boğalar kırmızı rengine niye kızarlar.oysa boğalar renk körüdürler.

YORUM: Boğalar kırmızıya değil matadorun abuk subuk hareketlerine kızar. Kızmakta da haklıdırlar. Ne o öyle karıgı gibi kırıtıyolar ellerinde yer beziyle. Ben de olsam ben de kızarım. Halbuse boğa burcu da değilim ilginç.

kasap sude - Bayan(17) - siirt [ 01.02.2008 15:18:56]
bir soru sormak istiyorum.
neden saat sol ele takılır.sağ ele takılsa olmazmı?bişey daha sormak istiyorum.insanlar öğle vakti karşılaşınca tünaydın derler.oysa tün gece demektir.neden?
kasap sude - Bayan - siirt [ 01.02.2008 15:14:21]
bir bayanın sorusuna cevap.neden birbirimize benzemeyiz.? çünkü gen dizilişimiz farklı.
yakışıklı3 - Erkek(30) - konya [ 01.02.2008 11:00:29]
insanlar neden boş işlerle ugraşırlar

YORUM: tabi haklısınız, keşke sizin gibi evde atomu bölmekle uğraşsak. Değil mi azizim :)

yunus - Erkek(12) - SAMSUN [ 31.01.2008 16:59:21]
NEDEN BİR KİŞİNİN BİR YAKINI VEYA BİRİSİ ÖLDÜĞÜNDE BAŞIN SAĞOLSUN DENİR

boswer onu sorumu dinle - Bayan(12) - eskişehir [ 31.01.2008 13:22:45]
körler rüya görürler mi
neden - Bayan(15) - izmit [ 29.01.2008 19:50:13]
neden uğurlu böcek varda uğursuz böcek yok?

YORUM: Bence uğurlu böcek te yok.

meraklıyım! - Erkek(15) - istanbul [ 29.01.2008 11:28:55]
neden bilgisayardaki fareye mause diolar türkçe nerey gitti
you_suf - Erkek(20) - ESKİŞEHİR [ 28.01.2008 00:02:04]
neden insanlar zile bastıklarında kim o sorusuna beeennn diye cevap verirler ii de kardeşim sen kimsin ??

YORUM: Bu soruyu ortadan kaldırmak için isveçli bilim adamları, uzun yıllar uğraşıp kapı deliği yaptılar. (ulan bu isveçli bilim adamlarıda he taşın altından çıkmasa olmaz)
ama bizde nerde kullanacak kültür pehhh..

başak - Bayan(20) - denizli [ 27.01.2008 23:38:00]
neden öğrtmenler öğrenciyken kopya çektikleri halde öğrencilerine kopya çektirmezler???

YORUM: Çünkü bu davranışı kendi öğretmenlerinden kopya çekmişler.

İMDATTTTT - Bayan(20) - ankara [ 26.01.2008 16:49:36]
MATEMATİĞİ KİM İCAT ETTİ ....??? (BULURSAM ÖLDÜRÜCEM ).......:)

YORUM:
Albert MAtematik

**************?******************* - Bayan(20) - ANKARA [ 26.01.2008 16:44:38]
neden 2+3:5 ken 4+100:5 etmiyooo ???

YORUM: tamam sakin.. ambulansı aradım.. yolda... sakın kıpırdama.

asist - Erkek(28) - istanbul [ 25.01.2008 23:48:45]
bir helikopter havalandıktan sonra hiçbir yöne hareket etmeden 12 saat sonra aynı noktaya iniş yapabilirmi?

YORUM: 12 Saaaat ! senin benzin fiyatlarından haberin var mı?

ne bu be - Erkek(20) - ordu [ 25.01.2008 13:42:44]
ılk ınsanlar nasıl olusmus?

gokyuzundenmı dusmusler?(ozaman olmezlermıydı)

yerdenmı cıkmıslar?(ozaman tum ınsanlar yerden cıkmazmıydı?

YORUM: Valla bu hiç düşünülmemiş bir konuydu hakikaten çok etkilendik:) Asırlardır insanların aklına niye gelmemiş bu soru yav.

- Erkek(15) - VAN [ 25.01.2008 13:12:21]
SEVİYORUM BENİ SEVMİYOR NEDEN?

YORUM: Herşey olabilir.

Sayfalar : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23