Ana Sayfaya Git

Sipariş Asistan

Sucumatik Programı

Teknik Servis Programı

Süpermarket Telefonla Sipariş Programı

Radyo Dinleme Programı

Ücretsiz radyo İstek Paneli


Jılkın - Erkek [ 25.01.2008 11:37:18]
Neden "Coca-Cola"'da "soğuk içiniz" yazıyor?
Cevabı:
Kolayı bulan adam kolayı yaptığında hiç kimse almıyormuş. Sonra onun oğlu ise formulünde değişiklik yapmadan şimdiki kola hükümdarlığını sürdürüyor. Nasılmı?
Kolayı bulan adam onu çay gibi sıcak satıyormuş. Buda güzel olmuyormuş. Oğluda onu soğuk satmaya başlamış.

YORUM: Kendim sorarım kendim cevaplarım yorumcuya laf bırakmam diyorsun yani.. Aşkolsun ama.
Cevabı:
Kolayı bulan adam kolayı yaptığında hiç kimse almıyormuş. Sonra onun oğlu ise formulünde değişiklik yapmadan şimdiki kola hükümdarlığını sürdürüyor. Nasılmı
Kolayı bulan adam onu çay gibi sıcak satıyormuş. Buda güzel olmuyormuş. Oğluda onu soğuk satmaya başlamış.

YORUM: Kendim sorarım kendim cevaplarım yorumcuya laf bırakmam diyorsun yani.. Aşkolsun ama.','Yorumlar',700, 600,'');">

mert - Erkek(13) - izmit [ 22.01.2008 13:13:54]
EŞŞEKLER EVLENİRMİ

YORUM: evlenirdei nikahsız yaşayanda yok değil. Ben kınıyorum. (bknz. MAhalle baskısı)

gökçe - Bayan(14) - bursa [ 21.01.2008 13:34:17]
niye erkekler istemeye geliyor neden kızlar istemeye gitmiyor
YORUM: valla bu akşam evdeyiz, buyrun :)
esra - Bayan(18) - istanbul [ 18.01.2008 22:03:31]
neden fareler kusamaz?
canik - Bayan(19) - KOCAELİ [ 18.01.2008 16:51:19]
ya benım aklıma takılan sey acaba dünyada erkeklerın yapabıldıgı ama kadınların yapamadıgı tek sey nedır???c

YORUM: sinema filmi yönetmenliği :)

crazy_mad - Erkek(26) - ank [ 16.01.2008 15:31:10]
1.neden gördüğümüz tüm rüyaları deilde en son gördüğümüzü hatırlarız?
2.neden addams ailesi ve beter böcek filmlerini tekrar tvlerde göremiyoruz?
3.facebook u tr yapmak neden bukadar zor?
4.espiri neden yapilir insanların gülmesi için ama her seferinde neden somurturlar?
5. peki bu sorulara karsılık vericek olan varmı?
6.hiç sanmıyorum...

YORUM: cevap..
He he şaşırtıcı bi insanım.

şeytan - Bayan(23) - antalya [ 16.01.2008 13:12:52]
Neiçin herseyin ustune domuz eti ve domuz yağı yoktur dıye yazıyo sankı sanki biz türk insanı olarak cok dıkkat edıyozzda harama sevaba anlamadım.

YORUM: Ediyoruz tabi. Onu bırak, ben geçen bi deri ceket aldım tezgahtaar baştan söyliyim bu cekette domuz mamülü kullandık dedi. Dedim allah allaah ceketi yemicem ya kardeşim.

canik - Bayan(19) - kocaeli [ 14.01.2008 15:59:46]
merak edenlere: neden yagmur yagar:cunku bulutlarda aynı ınsanlar gıbı cıft yaratılmıslardır bulut hamıle kaldıgı ıcın yagmur yagar şımşek neden cakar:cunku esını bulamazda ondan

YORUM: ilginç bi yaklaşım olmuş... çok ilginç.

melek - Bayan(19) - kayseri [ 13.01.2008 00:06:21]
acaba anne sütünden kek yapılır mı?

YORUM: Yapılmaz.

TaZMaNYaX - Erkek(25) - İstnabul [ 12.01.2008 21:45:46]
Bir insan kendini asmaya kalksa ve nitekimde assa ama ip kopsada ölmese Onu cinayate tesebbusden yargilarlar mi. ? yargilarlarsa kac yil yer... ?

YORUM: Hahaha... Bu gerçekten iyiydi. Aklıma takılanlar oscarı olsa buna verirdim. Şimdilik tebrik ediyorum.

dragonaly - Erkek(14) - istanbul [ 10.01.2008 10:04:16]
uzaydaki kara deliklerin içinde ne var yanii oraya girdiğimizde neyle karşılaşacağız bunu merak ettiğim kadar hiç bişeyi merak etmiyorum:)
soruya cwp - Bayan(19) - istanbul [ 09.01.2008 09:49:25]
bi arkadaş ''''deniz neden mavi anlamadım'''' diyo cevap vermek istedim
deniz gökyüzünün rengini aldığı için mavi,
teşekkür ederim


MaNDeFaCe - Erkek - kocaeli [ 09.01.2008 03:26:45]
Neden hep zamanımız yok derizde, boşa geçen zamanı değerlendirmeyi düşünmeyiz... ?
hemsire - Bayan(18) - samsun [ 07.01.2008 19:24:13]
neden kızLar sirin bir kopek yada kedi gorduklerinde ayyy inannmıyorummm!! diye bagırırlar bir kız olmama ragmen hep bunu merak etmisimdir inanılmayacak bir seymidir bu kopek ??

YORUM: ayyy inanmıyorum..:)

bomba_-_ - Erkek(12) - istanbul [ 06.01.2008 10:43:56]
ya neden beynıne kan gıder dıyolar giderse gitsin..

YORUM: giderse anlarsın niye dediklerini :D

ceneviv - Bayan(11) - izmir [ 04.01.2008 21:48:48]
insan ların beyinlerini küçültüp kan yerine hava,su katsak denize atsak balık olur mu

YORUM: onun denemesi balık burcu insanlar üzerinde yapıldı. Tek farkları herşeye zırlıyorlar. duygusal oluyorlar.

TATLIYIM - Bayan(17) - BURSA [ 04.01.2008 21:13:01]
NİYE NİYE BU DÜNYADA EVLENMEK VARKİ????)

YORUM: sen, ben, o.. dünyaya gelelim diye.. bu sitede konuşabilelim diye mesela.

nur aysima - Bayan(10) - iskenderun [ 04.01.2008 20:06:38]
acaba insanlar marsta yaşar mı?

YORUM: valla bu memlekette yaşayabilen herkes mars'ta da yaşar.. kesin.

- Erkek(28) - ist [ 04.01.2008 12:21:18]
deniz suyu neden tuzludur?

YORUM: Geceden belediye gemiler kaymasın diye buz döker.. tamam salladım.

kübra - Bayan(18) - ankara [ 04.01.2008 10:34:07]
ya aklıma takıldı acaba yakup beni seviyo muuuuuuuuuuu....?

YORUM: Hayır beni seviyo..çık aradan.

karadenizli_81 - Erkek(18) - düzce [ 03.01.2008 12:29:46]
uçan arabalar olsaydı trafik sorunu kalkarmıydı acaba ?:D
burak - Erkek(17) - konya [ 03.01.2008 10:28:34]
aşk nedir??????
crazy girl - Bayan(11) - istanbul [ 02.01.2008 18:27:57]
pi sayısını kim buldu bu pi sayısı ne işimize yarıyor merak ettim öğretmen performans ödevi verdi ne kötü

YORUM: Stelyo PiPisss buldu.

tugay - Erkek(13) - zonguldak [ 02.01.2008 11:44:29]
neden saç kesiyoruzki saç kesmek yerine saçımızı kesmesek belki ben saç kestirmeyi hiç sevmiyorum demi yani

gizemlikız201 - Bayan(22) - istanbul [ 31.12.2007 18:48:41]
ya neden sanatçılara okadar çok yüz veriyolar sonuçta onlarda bizim gibi bir insan yalnızca TV yE çıkıp şarkı sölüyolar....

YORUM: Sus bakim. onlar sanatçııııı...(hala yüz veriyom hehe)

mufit öz - Erkek(30) - çanakkale [ 29.12.2007 01:54:50]
ayakkabıya neden ayakkabıdemişlerde ayakdiven dememişler yada eldiven yerine elkabı ;)))))
malarki - Erkek(18) - konya [ 27.12.2007 04:36:06]
neden erkekler küpe takar kızlara özendikleri için mi kızlar için güzel gözüktükleri için mi???
tugcan - Erkek(18) - istanbul sarıyer [ 26.12.2007 18:46:50]
Neden acaba sınavlara hep son gün çalışırız genellikle istisnalar hariç tabi:)
nur - Bayan(16) - elağzı [ 26.12.2007 09:12:35]
tavuk mu yumurtadan yumurtamı tavuktan çıkar.?????

YORUM: Buna cidden kafayı takmış birine ilkkez rastlıyorum.

gkhndrll - Erkek(19) - zonguldak [ 24.12.2007 02:13:13]
ne zaman bayram konusu acılsa we yarın bayram denilse neden biz türk milleti olarak 'deliye hergün bayram'deme gereği duyarız!biz delimiyiz :D:D!!!

YORUM: o milli bi hastalık. mesela her yılbaşında da mutlaka ay seneye görüşürüzzz esprisi yapılır. bunları yokedecek kitle imha silahı yaptırtıyorum sanayide.bekleyin.

Huse_MaN - Erkek(16) - Kocaeli [ 22.12.2007 23:11:00]
Dünya kaç yıldır var dünya yokken ne vardı uzay ne zamandır var bu düzen ne zaman kuruldu... Kafayı yicem :D rehberlik hocama sordum bu olayları düşünüp deliren var peki nie deliriyo bunun bi açıklaması yokmu.Madem ölcez nie yaşıyoz...Dertliyken nie arabesk dinleriz,tüm müslümanlar kadere inanır ozaman neden depremden kaçarlar...Hayat neden bu kadar sıkıcı...Bjk nie şampiyon olamıyoo ben kimim... :D
yengeç - Erkek(35) - istanbul [ 22.12.2007 18:57:56]
balıklar su yuttuklarında nasıldır acaba
cemmmm - Erkek(12) - istanbul [ 19.12.2007 13:06:24]
neden sabah uyuyup gece ayakta durmuyoruz?

YORUM: Aydınlıkta çalışmak daha akıllıca olsa gerek?

cursed_2 - Erkek(12) - zonguldak [ 15.12.2007 17:00:37]
ya gercekler acıdır ama baklava tatlıdır baklava gercek degilmi yani anlamadım
yagmur - Bayan(20) - ıstanbul [ 14.12.2007 06:02:27]
neden ınsanlar cevabı olan soruları sankı cevabı yokmuk gıbı hayretle buraya yazıyor da neden kalkıp kıtabı acıp cevabına bakmıyor.yoksa cahil olmayımı secıyor?

YORUM: Ohh hele şükür biri sordu. Arkadaşlar cidden akıllıca sorular soralım nedir bu yani pi saysını kim buldu.. google yaz çıksın. de mi?

- Erkek(16) - sivas [ 12.12.2007 11:58:49]
Neden kelebeklerin bir günlük canı var.

YORUM: En güzeli abicim... ne öyle 70 sene.

seker sensin - Bayan(10) - İzmir [ 11.12.2007 20:02:27]
ağaclar kave rengi ama kağıt neden beyaz

YORUM: Hadi bakalıııım... buyrun buradan yakın..

Atatork - Erkek(17) - izmir [ 10.12.2007 20:08:05]
balıklar suyun icinde olduğnu biliğomu
eko - Bayan(10) - ısparta [ 10.12.2007 19:07:34]
bütün herkes neden uyurken gözünü kapatıyo

YORUM: Benim yeğen var, o gözleri açık uyyuor. Zombi gibi ya.korkuyorum.

spaceboy - Erkek(24) - burdur [ 10.12.2007 02:04:20]
yav benim anlamadığım bu cüneyt arkın eski filmlerinde tek kırma bir tüfekle mermi değiştirmeden nasıl 15 sefer ateş edebiliyor?

YORUM: Tövbe de! cünyet arkın o.. ne haddimize bizzim bunu sorgulamak. Haşa ! adam buzdolabına tekme atan bi aktör. vardır bi bildiği.

Sayfalar : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23